niedziela, 12 stycznia 2014

Szczęśliwa!!

Dziś mam ochotę wrzeszczeć na cały głos z radości, jaka mnie wypełnia. Byłam dziś u malutkiej i od wczoraj jest odłączona od respiratora, całkiem nieźle radzi sobie z oddychaniem-saturacja od 97 do 100 procent! Oddycha szybko, widać, że kosztuje ją to sporo energii, ale lekarz uznała, że jak jutro się nic nie zmieni, przeniosą ją na oddział kardiochirurgii. Tak się cieszę! W końcu coś pozytywnego od tak długiego czasu. Trzymałam ją na rękach a kiedy usłyszała mój głos, uśmiechnęła się i dalej sobie słodko spała. Jest taka różowiutka, a do oznacza, że jest dobra gazometria. Dostaje więcej mleka bo 40ml a nie 30 plus dostaje mieszankę wysokokaloryczną, by nabrała większej masy ciała, bo wciąż mała traci dużo energii na oddychanie. Aniu, cieszę się, że wszystko zmierza ku dobremu, że jesteś taka silna, że dałaś radę. Kochamy cię, słoneczko, nasz promyczku:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Łączna liczba wyświetleń