wtorek, 1 października 2013

po wizycie u ginekolog

Jutro 31 tydz ciąży, jak ten czas leci.  Ze względu na spadającą morfologie przepisała mi żelazo a na skurcze przepowiadające(które okazuję się że nie powinnam ich mieć) dała duphaston. Skurcze te mogą być zwiastunem wcześniejszego porodu, a tego bym nie chciała.  Kazała się oszczędzać ,ale pewnie i tak lekarka się domyśla, że nie dam rady sprostać temu zadaniu, bo przy 3 dzieci jest co robić i pewnie dlatego dała mi ten lek na podtrzymanie?
No i czeka mnie badanie usg 14 .10 i już doczekać się nie mogę, aby zobaczyć moją malutką, czy dobrze się rozwija, rośnie i przybiera na wadze? Dziś kupuję dla małej pieluszki, jeszcze nie wiem w sumie które kupie, zawsze byłam wierna marce pampers, ale chyba skusze się na dady, biedronka ma dziś  atrakcyjną cenę. Zacznę od trochę gorszych gatunkowo, bo jak ona nie będzie na nie uczulona to czemu nie zaoszczędzić na pieluszkach i kupić małej wtedy np. jakąś uroczą karuzelkę do łóżeczka?

2 komentarze:

  1. Jeszcze 9 tygodni i dzidziuś będzie na twoich rękach ;) Gratulacje od położnej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję:) Już nie mogę się doczekać:)))

    OdpowiedzUsuń

Łączna liczba wyświetleń